20100825

Artistic Moves vol.2

Good Evening Ladies and Gentlemen~

Eli oon saanut tänään tehtyä tota Jung Yong Hwata aika paljon jo valmiiksi ! : D varsinkin mun mittapuulla, koska yleensä oon superhidas piirtämään mitään ... XD muistan kun tein viimeksi puukynillä Narimiya Hirokin niin siinä meni ikä ja terveys ja väritin sen pehvaa varmaan kaksi tuntia XDDD .. okei se kuva kylläkin oli isompi kuin tämä... muttajuu. : ))

I feel kinda good now, koska oon sopinut paljon tapaamisia kavereiden kanssa, joita en oo nähnyt pitkään aikaan ja joita mulla on ikävä. (^-^) huomenna on törkeän aikainen herätyss D: joten meen just nukkumaan. ;_;

ja en tosiaan tiedä mitä aion tehdä perjantaina.. joo i know, on taiteiden yö. mut... asdddddfuu.
ainoa asia, mikä varjostaa nyt mun elämää tällä hetkellä on se, että BB alko taas.. ajfhljgsjlgf!? se tekee mut vihaiseksi... samoin yksi typerä artikkeli SARA-lehdessä - ja nyt kaikki miettii, että luenko SARAa, mutta ei, en lue.. äitini lukee ja päätti tulla purkamaan kiukkuaan sitä artikkelia kohtaan mulle. And i totally agreed. LOL. Jou nyt nukkumaan.. AINIIN!!11 se kuva : D



ASDDDD toi laatu pissii todella kovaa : D luonnossa se on paljon paremman näköinen ;__; yhyyyy.

With Love,
TOKI

2 kommenttia:

  1. AAaaaAAAaaa toi on vaan esim sikamakee *wwwww* hottomäni >8)

    VastaaPoista
  2. heh, thank you my friend~ ja ah, se on hottomäniiii todellakin *__*

    VastaaPoista

Ask me anything, or just leave a comment about your opinion. Thank you!